Dalum Liga Cup 2024
Dalum Liga Cup 2024
Så er tiden kommet til at drenge fra årgang 2014 og årgang 2015, samt piger fra årgang 2014 og årgang 2013 igen samles til en fodboldfest i midten af Danmark, i eventyrs byen Odense. Vi spiller igen om de store pokaler for både A niveau, B og C niveau. DALUM LIGA CUP bliver spillet over en hel weekend i uge 24. Der bliver spillet fodbold både lørdag og søndag. Vi har overnatning klar til spillere, trænere og forældre fra hele landet i fortrinsvis skoler og evt. nogle få hold i haller tæt på Dalum stadion. Der vil naturligvis også være bespisning med i prisen, for de hold, der overnatter.
DALUM LIGA CUP spilles i naturskønne omgivelser på og tæt ved Dalum Stadions opvisningsbane og Odense Ådal. Dalum er et byområde i Odense, tæt på motorvejen og med gode busforbindelser til Odense Banegård. Vi gør ikke blot meget ud af det fodboldmæssige, men omgivelserne og den gode oplevelsen skal også være i top. Med andre ord DALUM LIGA CUP er en fodbold fest med fællesskabet i centrum og en mulighed for børn, forældre og trænere at skabe netværk og kontakter på tværs af Danmark. Tilmeld jer ”Outdoor Liga Cup” facebook gruppen, hvor der under stævnet vil blive lagt billeder og videoer mm op på siden.
Der vil være gode muligheder for at købe god mad og drikke på stævne området for de hold, der ikke overnatter. Vi starter, som altid, DALUM LIGA CUP med indmarch og holdpræsentation, så alle hold bliver hyldet og præsenteret for publikum og hinanden, ligeledes vil der være dommere, så alle kan koncentrerer sig om fodbolden og den gode stemning. Jeres opgaver bliver således at coache, heppe og være med til at skabe den gode stemning. Der vil som sædvanlig være en pokal til alle fodboldspillere.
PRAKTISK INFO Det er med stor glæde, at Dalum IF kan invitere jeres klub til Dalum Liga Cup den 15-16. juni 2024. Vi spiller igen om den store Champions League pokal for både A niveau, B niveau og C niveau. C niveaus finalerne kommer til at forgå på den måde, at de starter i en blandet B/C turneringen, og efter indledende pulje vil de 16 nederste placeret hold spille C niveau slutspil. Vi har plads til 128 hold fordelt på 16 U9A drengehold, 32 U9BC drengehold, 16 U10A drengehold, 32 U10BC drengehold, 16 U10 Pigehold og 16 U11 Pigehold. Hver klub må som udgangspunkt max tilmelde 2 hold til A-stævnet og 2 hold til B/Cstævnet afhængigt af hvor stor en årgang man har i klubben. Denne regel er for at få så mange klubber fra hele landet med som muligt. Vi glæder os til at se jer igen til dem der har været med før og glæder os til at se nye ansigter og sammen være med til at skabe et brag af en fodboldsfest.
- Vi forventer, at alle bliver til finalerne og den efterfølgende hyldest af alle hold.
- Vi forventer, at man overholder fairplay reglerne og at både trænere, forældre og kun kommer med positive tilråb.
DATO:
15-16 juni 2024
STED:
Dalum IF’s baner ved vandtårnet
ADRESSE:
Dalumgaards Allé, 5250 Odense SV.
TILMELDINGSFRIST:
29. marts 2024 eller til stævnet er fyldt op.
Tilmelding på dette link
https://www.procup.se/cup/37382.htm
KONTAKTPERSONER VEDR. DALUM LIGA CUP:
Navn: |
Telefon: |
E-mail: |
John Bjerring |
+45 29902242 |
jb@bjerringogco.dk |
Jacob Samuelsen |
+45 20738053 |
jacob_sam@hotmail.com |
Thomas Skov |
+45 23401814 |
tsp@ost-e.dk |
SPILFORM OG HOLDSTØRRELSE:
U10 Drenge og U11 Piger - 7 vs.7 på græsbane ca 35mx55m. Man må tage ligeså mange spillere med per hold som man vil , da vi ikke ser det som en sportslig fordel. Max en kvartals spiller pr hold. Fremvisning af legimitation skal fremvises hvis forespørges af stævne ledelse. Overtrædelse af regler vil føre til øjeblikkelig bortvisning fra stævnet.
U9 Drenge og U10 Piger - 5 vs. 5 på græsbane. Vi spiller på almindelige 5 mands baner. Man må tage ligeså mange spillere med per hold som man vil , da vi ikke ser det som en sportslig fordel. Max en kvartals spiller pr hold. Fremvisning af legimitation skal fremvises hvis forespørges af stævne ledelse. Overtrædelse af regler vil føre til øjeblikkelig bortvisning fra stævnet.
TURNERINGSFORM DALUM LIGA CUP Afvikles efter 7 vs 7 og 5 vs 5 principperne. Holdene starter i indledende puljer, så vidt muligt blandet så hver landsdel er repræsenteret i hver pulje. Herefter vil der blive spillet mellempulje og efterfølgende placeringskampe-slutspil, hvor alle holdene deltager, så alle får så jævnbyrdige kampe som muligt. Alle hold vil således spille mellem 10-12 kampe af ca. 18-20 min varighed over de 2 dage. Der kan være forskel på de stævnerne i A niveau og B/C niveau med hensyn til mængden af kampe og turneringsform. Præmierne er de samme til alle stævnerne. Det endelige kampprogram og regelsæt udsendes senest den 1. juni 2024.
PRISER
HOLDGEBYR Holdgebyr er kr. 950,- pr. tilmeldt hold.
DELTAGERGEBYR Pris pr. deltager både børn og voksne (trænere og forældre) Alle er velkommen til at overnatte og spise med.
Pakke |
Overnatning |
Måltider |
Pris |
A |
Fredag til søndag (2 stk.) |
Fredag aften til søndag middag (6 stk.) |
595,- |
B |
Lørdag til søndag (1 stk.) |
Lørdag middag til søndag middag (4 stk.) |
495,- |
C |
Ingen |
Ingen |
275,- |
BETALINGSFRISTER Holdgebyr: 29/3-2024 Deltagergebyr: 30/4-2017
Hvilken pakke man vil have og hvor mange antal overnattende man kommer, skal underrettes stævne ledelse senest d. 30 april 2024. Dem der kommer med tog og ikke har egen transport vil overnatte i gå afstand fra hallen og spillested, skal informere dette ved tilmelding (begrænset antal pladser). Hold der kommer i egen transport vil blive indkvarteret i skoler max 12 min kørsel fra banerne og bespisning. Frokost vil blive udleveret ved banerne, så det kun er transport til og fra stævnet før og efter selve kampene.
VIGTIG!!
For at holde fast i vores koncept omkring netværk blandt børn og voksne, samt det sociale perspektiv i stævnet har vi valgt at give fortrinsret til hold, der overnatter (Pakke A og B).
De hold, der ikke overnatter (pakke C hold) kan risikere at komme på venteliste, men kommer selvfølgelig med hvis der er plads.
Tilmelding til overnatning vil ske via vores hjemmeside, hvor I efter Jeres tilmelding vil modtage et link , hvor man kan tilmelde hvilke pakke man vælger og hvor mange man bliver.
Program Tider og turneringsform tilpasses i forhold til antal tilmeldte hold i de 6 turneringer og er ikke fastlagt
Forventet program
Fredag 17.00-21.00: Check ind skoler 17.30-20.00: Aftensmad for overnattende hold
Lørdag 07.00-09.30: Morgenmad for overnattende hold 10.30-11.30: Indmarch og Klubpræsentation 11.45-13.45: Indledende puljer 13.45-18.00: Mellem puljer 18.00-20.30: Aftensmad for overnattende hold
Søndag 07.00-09.00: Morgenmad for overnattende hold 08.00-11.00: Finale puljer 11.00-14.30: Slutspilskampe 14.30-15.15: De 8 Finaler i henholdsvis A og B/C niveau (alle ser med) 15.15-15.45: Præmie overrækkelse
Force majeure
Vi gør opmærksom på at vi ikke tilbage betaler hold- eller deltager gebyr I tilfælde af en ekstraordinær situation, som vi ikke har kontrol over, som f eks krig, terror, pandemi eller vejrmæssige forhold, som umuliggør at stævnet bliver gennemført. Force majeure er en hændelse, man ingen indflydelse har på, og som ikke kan forudsiges. Og som vi, derfor bliver nødsaget til at støtte os til I sådanne ekstraordinære tilfælde, da vi allerede har købt pokaler, præmier, mad og logi og andet.